- DEFINICJE
- Sklep – sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.atana.pl
- Regulamin – niniejszy regulamin, normujący zasady korzystania ze Sklepu, będący integralną częścią umowy zawieranej pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.
- Umowa – umowa sprzedaży zawarta miedzy Kupującym a Sprzedającym, której integralna częścią jest Regulamin.
- Strony – Obie strony Umowy, Kupujący i Sprzedający.
- Sprzedający – podmiot odpowiedzialny za funkcjonowanie Sklepu jest Atana Ewa Pańta adres: ul. Piłsudskiego 10, 05-822 Milanówek, NIP: 8381725571
- Kupujący – osoba, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu. Jeśli Kupującym jest osoba fizyczna musi ona mieć pełną zdolność do czynności prawnych.
- Produkty – produkty sprzedawane w Sklepie.
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- 1
- Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Kupującym może być zarówno przedsiębiorca, dokonujący zakupu w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, jak i konsument. Jeśli Kupującym jest osoba fizyczna to musi mieć ona pełną zdolność do czynności prawnych.
- Przepisy Regulaminu nie uchybiają powszechnie obowiązującym przepisom prawa dotyczącym ochrony konsumentów, w tym w szczególności Kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
- Ewentualne niezgodności postanowień Regulaminu z powszechnie obowiązującymi normami prawa, uważa się za nieobowiązujące. W ich miejsce stosuje się odpowiednie normy powszechnie obowiązującego prawa.
- 2
Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się: telefonicznie – 608 565 223, mailem – sklep@atana.pl
Korespondencję tradycyjną, prosimy nadsyłać na adres siedziby Sprzedającego.
PROCEDURA ZAKUPU
- 3
Sprzedający prowadzi poprzez Sklep sprzedaż Produktów. Sprzedawane Produkty wraz z opisem oraz ceną prezentowane są na stronach Sklepu.
- 4
- Kupujący składa zamówienie, poprzez wypełnienie interaktywnego formularza zamówienia dostępnego na stronach Sklepu i przesłanie go do Sklepu. Formularz wypełniany jest zgodnie ze szczegółowymi wskazówkami widocznymi w trakcie wypełniania.
- Kupujący wskazuje Produkty, które chce zamówić. Kupujący podaje następujące dane: imię nazwisko/nazwę, adres siedziby, adres do doręczeń, adres e-mail, nr telefonu, sposób płatności, sposób dostawy Produktów. Dodatkowo Kupujący podaje niezbędne dane do wystawienia faktury .
- Każde zamówienie zostaje potwierdzone najpóźniej w następnym dniu roboczym po jego złożeniu. Potwierdzenie oznacza, że zamówienie zostało otrzymane i zaakceptowane przez Sprzedającego. Potwierdzenie zawiera szczegółowe informacje o zamówieniu, w tym o Sprzedającym, Produktach, cenie i terminie realizacji.
- W celu zawarcia umowy, Kupujący powinien zastosować się do wskazań zawartych w potwierdzeniu o którym mowa w ust. 3, w tym w szczególności potwierdzić zawarcie umowy ze Sprzedającym poprzez kliknięcie w link podany w e-mailu.
- W przypadku wykrycia w treści zamówienia jakichkolwiek błędów Kupujący przed potwierdzeniem zawarcia umowy zobowiązany jest do kontaktu ze Sprzedającym celem dokonania korekty i wskazania prawidłowych danych zamówienia.
- Sprzedający utrwala treść umowy zawartej z Kupującym w postaci zapisu elektronicznego. Treść ww. zapisu udostępniana jest Kupującemu na jego wniosek.
- 5
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 7 dni roboczych. W przypadku wyboru płatności przelewem ww. termin liczony jest od dnia zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedającego.
- Sprzedający udostępnia możliwość zapłaty za zamówione produkty w następujących formach:
– za pobraniem (płatność za Produkty dokonywana jest przez Kupującego przy odbiorze zamówienia na poczcie lub u kuriera)
– przelewem (zamówienie realizowane jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty od Kupującego)
– płatności tpay ( szybki przelew, blik)
– płatność przy odbiorze w naszym sklepie stacjonarnym Atana Ewa Pańta, ulica Piłsudskiego 10, 05-822 Milanówek
Informujemy, iż numer konta do wpłaty w przypadku wyboru płatności przelewem zawsze znajduje się w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. W tytule przelewu prosimy zawsze wpisywać numer zamówienia wskazany w otrzymanym potwierdzeniu zamówienia.
3. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury lub rachunku bez podpisu Sprzedającego.
4. Zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 poz. 1221, z późn. zm.) art. 106n kupujący wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów tych faktur oraz ich korekt w formie elektronicznej przez sprzedającego.
DOSTAWA- 6
Dostawa zamówionych Produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Możliwy jest również odbiór osobisty naszych produktów w naszym sklepie stacjonarnym mieszczącym się pod adresem: Atana Ewa Pańta, ulica Piłsudskiego 10, 05-822 Milanówek
ZWROT/WYMIANA
- 7
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Kupujący, będący konsumentem może zrezygnować z produktów kupionych w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni . Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy umów zawieranych między przedsiębiorcami – umowy te regulowane są przez przepisy Kodeksu cywilnego.
- Produkty zwracane wraz z formularzem odstąpienia od umowy prosimy przesyłać na adres Atana Ewa Pańta, ulica Piłsudskiego 10, 05-822 Milanówek. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedający dokonuje w terminie 14 dni roboczych zwrotu ceny zakupionych przez Konsumenta Produktów oraz zwrotu kosztów dostawy ww. Produktów do Kupującego. Koszt odesłania Produktów ponosi Kupujący.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Prosimy każdorazowo o przesłanie do Sprzedającego potwierdzenia nadania zwrotnego.
- Sprzedający dokonuje zwrotu ceny wraz z kosztami przesyłki zawsze w tej samej formie w której otrzymał płatność od Kupującego.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy), chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.
REKLAMACJE
- 8
- Wszelkie reklamacje dotyczące Produktów prosimy składać pisemnie na adres Sprzedającego Atana Ewa Pańta, ulica Piłsudskiego 10, 05-822 Milanówek. W piśmie zawierającym reklamację prosimy wskazać szczegółowe dane osoby składającej reklamację oraz krótko opisać przyczynę reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedający informuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji w formie pisemnej (istotna jest data nadania przesyłki listowej), lub w formie e-maila.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- 9
- Sprzedający jest administratorem danych osobowych uzyskanych od Kupującego w procedurze zakupu Produktów tylko w celu realizacji transakcji.
- Zbiór danych naszych kontrahentów zgłoszony jest do UODO ( Urzędu Ochrony Danych Osobowych) oraz dostosowany jest do:
- Uzyskane przez Sprzedającego dane osobowe wykorzystane są wyłącznie w celu realizacji zawartej z Kupującym umowy.
- W każdym czasie Kupujący może zobowiązać Sprzedającego, poprzez przesłanie stosownego zapytania, w tym również e-mailem, do udzielenia informacji o stanie przetwarzanych danych osobowych dotyczących jego osoby.
- Kupującemu przysługuje również prawo do żądania usunięcia, uzupełnienia lub zmiany danych osobowych przetwarzanych przez Sprzedającego.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności naszego Sklepu.
INNE POSTANOWIENIA/POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 10
Sprzedający zastrzega sobie prawo do krótkotrwałych przerw technicznych w dostępie do Sklepu, spowodowanych konserwacją bądź aktualizacją danych na serwerze.
- 11
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.12.2021
3. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury lub rachunku bez podpisu Sprzedającego.